Fem formació a mida per a professionals de la veu

Unitat de Salut Integral del Professional

1. Àrea d'intervenció assistencial

2. Àrea de prevenció i promoció de la salut

3. Àrea formativa

La Unitat de Salut Integral del Professional (USIP) neix dins la Clínica Universitària (CU+) de la Fundació Universitària del Bages amb la voluntat de desenvolupar programes i activitats de prevenció, assessorament, de recerca.

Sovint els professionals assistencials (àmbit sanitari, emergències, cossos i forces de seguretat, presons i educació) estan exposats a situacions emocionalment intenses, que poden comportar alts nivells d'estrès i de sobreesforç físic. Aquest desgast emocional pot ser l'origen d'una disminució en el seu benestar i la seva qualitat de vida i afectar el seu desenvolupament laboral, a més d'interferir en l'entorn familiar i social.

La USIP vol potenciar la promoció de la salut i el benestar dels professionals que es veuen exposats a factors de risc, oferint recursos especialitzats per tal de promoure actituds proactives i de prevenció.

usip

L'equip de la USIP

IGNASI CAMINALS MARTÍNEZ
Psicòleg sanitari, màster en psicopatologia clínica i màster en psicologia forense.
Postgrau en intervenció psicosocial en emergències i expert en tècniques de gestió de l'estrès.
Terapeuta EMDRacreditat per EMDREuropa.
Ha col·laborat amb entitats com la UB, FEPOL, Creu Roja i la UTCCB

JORDI CORNET AUGÉ
Psicòleg sanitari especialitzat en intervenció en emergències, trauma i resiliència.
Expert en dinàmiques relacionals i transformació d'equips assistencials.
Format en metodologies com: psicoteràpia breu, EMDR, PNL, facilitació de grups i gestió de conflictes.
Ha col·laborat amb entitats com Creu Roja, Pallassos sense fronteres, UTCCB.

LAURA PLANS PUJOL
Llicenciada amb Medicina per la UAB.
Especialitat en psiquiatria (Althaia).
Postgrau en alteracions de conducta i trastorns mentals en discapacitat intel·lectual.
Col·labora en Centres amb persones amb discapacitat intel·lectual, trastorns de comportament i/o toxicomanies o addiccions.

equip Unitat Salut Integral del Professional