El servei de dietètica elabora dietes a mida per a esportistes

Unitat de la veu

Ester Rodríguez

ESTER RODRÍGUEZ

Coordinadora del Servei de Logopèdia CU+. Coordinadora del Màster en Motricitat Orofacial i tutora de pràctiques del mateix.
Col·laboradora Docent dels Estudis de Logopèdia de Uvic- UCC, en les assignatures de Disfuncions Orofacials, Intervenció en Disfuncions Orofacials, Pràcticum i TFG.
Diplomada en Logopèdia.
Diplomada en Treball Social. Mestra d'audició i llenguatge.
Màster en Motricitat Orofacial.
Màster Universitari en Dificultats de l'Aprenentatge i Trastorns del Llenguatge.

Diversos cursos d'especialització en logopèdia destacant els de l'àmbit de la Motricitat Orofacial:

Tècniques passives en musculatura orofacial.
L'ús del peu de rei: una eina imprescindible per a l'avaluació objectiva en logopèdia.
Traumatismes facials, fissures labiopalatines. Alteracions de l'oclusió i l'ATM.
Ronquera i síndrome de l'apnea obstructiva de la son (SAOS): bases i fonaments de la intervenció logopèdica.
Bandes neuromusculars aplicades a la motricitat orofacial.