Apunta't als grups d'activitat física a la CU+, la teva salut ho agrairà

Ajuntaments, escoles, entitats musicals i esportives

Programa de detecció precoç

Exploració de logopèdia. Té com a objectiu detectar precoçment dificultats en la parla, disfuncions orofacials i disfonies en infants de P4.
Exploració de podologia. Té com a objectiu detectar l'existència d'anomalies en l'estructura del peu i en l'alineació de les extremitats inferiors en infants de P5.
Exploració de fisioteràpia. Té com a objectiu detectar desviacions de la columna i de les extremitats, així com disfuncions articulars, musculars i/o lligamentoses en nois i noies de quart de primària.
Exploració d’infermeria. Té com a objectiu detectar precoçment hàbits de salut inadequats i desviacions en les mesures antropomètriques en nois i noies de quart de primària.

Si desitgeu rebre més informació sobre el programa podeu trucar al telèfon 93 875 73 10.

Les famílies dels infants que participen en el programa reben un informe individual de l’exploració. L’ajuntament promotor del programa rep una memòria global dels resultats agregats de l’exploració dels infants del seu municipi.